...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiTurystyka HotelarstwoFolia Turistica Nr 25(2) – 2011

Folia Turistica Nr 25(2) – 2011

26,25 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ukazało sie specjalne, jubileuszowe wydanie jednego z wiodących polskich czasopism naukowych z zakresu turystyki, jakim jest “Folia Turistica”. Czasopismo wydane przez AWF w Krakowie z okazji 35-lecia Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Krakowie. Redakcja „Folii Turistica” przygotowała dla badaczy oraz czytelników zainteresowanych problemami turystyki prawdziwą gratkę, w postaci numeru, w którym swoje prace publikują prawdziwi mistrzowie światowych badań turystycznych (w tym między innymi: R. W. Butler, E. Cohen, G. M.S. Dann, M. Kozak, D. G. Pearce, Ph. L. Pearce, H.L. Theuns, A. G. Woodside). To wspaniałe grono znawców turystyki o światowej renomie uzupełniają znakomici reprezentanci polskiego świata nauki w dziedzinie turystyki, którzy nie tylko przetłumaczyli i opracowali prace autorów zagranicznych, ale także przygotowali własne artykuły, “kompatybilne” z tematami poruszanymi przez swoich mistrzów.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca AWF Kraków
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: